Week 2: 17/7

Afgelopen week was een rustige week. Daar hou ik van!

Woensdag was mijn eerste werkdag. Ik had de vroege shift, namelijk van 6-9. Op deze dag werd er voornamelijk uitgelegd wat ik allemaal moest doen.

De volgende dag stond ik er alleen voor. Dat klinkt heel lonely, maar dat viel goed mee. Mijn eerste taak was de vuilbakken leeg maken. Aangezien dit er heel wat zijn, dacht ik dat ik niet zou rond komen. Uiteindelijk was ik zelfs vroeger klaar op het einde van de dag, dus volgende keer een beetje trager werken.

Vrijdag was het een feestdag. Wij hebben thuis gebarbecued! Het was dan ook nog eens prachtig weer. Ik heb me voorgenomen om te fitnessen maar ik heb weer niets gedaan. Ga. Er. Toch. Gewoon. Voor.

Zaterdag zijn we een familielid gaan bezoeken en zondag was het zoals gewoonlijk spa day at home. Hier kan ik echt van genieten.

Geweldige afbeelding van Pixabay.com

 

Comment

