Week 1

De laatste tijd vind ik het enorm leuk om te bekijken hoe de afgelopen week van iemand is. Ik probeer zo productief mogelijk te leven en uit elke, nieuwe dag iets leuks te doen. Een paar weken terug ben ik aan het opschrijven wat ik ga doen – ik dacht namelijk dat het leuk zou zijn om mijn dag goed opgevuld te zien – maar ik heb gemerkt dat dit niet werkt voor mij. Ik vind het leuk om de afgelopen week/dag te bekijken wat ik allemaal heb gedaan, maar ik voel een bepaalde ”routine”, om dingen te moeten opschrijven of iets te ‘moeten’ doen, terwijl ik niets wil plannen maar eerder spontaan dingen wil doen. Wel vind ik het leuk om de afgelopen week/dag te overlopen, haha. Ik weet dus nog niet goed wat ik precies met deze ‘planmethode’ ga doen.

Voor mijn blog vind ik het dan wel weer leuk om te delen wat ik heb gedaan, maar dan moet ik ook alles opschrijven natuurlijk. Misschien moet ik me minder focussen op de dagen en eerder op het geheel? Soit, ik ben aan het afdwalen… Hier komt mijn afgelopen week!

Op maandag (10 juli) heb ik eindelijk werk gemaakt van mijn schoenenkast. Ik had nog schoenen van toen ik 15 was. Ik besloot om alles weg te doen en alles volgens kleur te sorteren. Ik weet niet wat het is maar ik krijg echt een voldaan gevoel van opruimen! Vervolgens ging ik aan de slag met de zomerkast. Alles lag overhoop. Ook hier heb ik alles gesorteerd volgens kleur.

Dinsdag ben ik langs verschillende interimkantoors gegaan om hopelijk nog een studentenjob te bemachtigen voor deze maand. Twee dagen later kreeg ik telefoon dat ik mocht beginnen in een bedrijf. Het is weliswaar maar drie uren werken maar het betaalt heel goed en zo heb ik ook een andere dagindeling. ’s Avonds ben ik op internet  verschillende evenementen gaan opzoeken in de buurt van Antwerpen. Onlangs was er een Spaans festival in Bocadero en daar ben ik jammer genoeg niet naar toe kunnen gaan. Staking. Afhankelijk van bussen. Daarom dus…

Woensdag besloot ik om naar Undiz te gaan en mezelf daarna te verwennen met een masker. Het is zo belangrijk om zorg te dragen voor jezelf. Alleen zo kan je je blijven ontwikkelen en nieuwe uitdagingen aangaan. Je voelt je ook beter in je vel en dat zijn alleen maar voordelen.

Donderdag besloot ik om te fitnessen maar rarara, ik heb niet gefitnest. Ik weet niet wat het is maar het is al sinds maart/april dat ik niet meer heb gefitnest. Als ik dit nu uitreken zijn dit drie maanden. Op zich geen groot probleem maar de kick die ik van het fitnessen krijg is immens! En het voldane gevoel achteraf, de resultaten die je ziet… De motivatie is compleet weg.

Vrijdag ben ik mijn to-do lijstje afgegaan, ik diende namelijk nog enkele contactpersonen te contacteren. Ook hier heb ik gepland om te fitnessen maar je kan het al raden. Ik heb NIETS gedaan!

Zaterdag ben ik naar Eindhoven gegaan. Ik ben altijd zo ‘jaloers’ (vind ik zo’n lelijk woord) als ik kijk hoeveel natuurwinkels er zijn. Daar kan België nog wat van leren. ;-)

Zondag was het weer tijd voor een masker. Ik merk wel dat als ik de maskers inplan, ik me er aan hou om deze effectief te doen. Meestal zeg ik dat ik mijn gezicht goed ga verzorgen maar komt er niets van in huis.

Haha, wat een dilemma’s in deze post. Ach ja. Het leven van een blogger.

Geniet van je nieuwe week! Spread love, always.

Comment

