Unique shampoo

Yes, eindelijk is het weekend. Tijd voor mezelf en de mensen die ik graag heb. En voor mijn blog, die ik al enige tijd verwaarloosd heb. Er is een shampoo die ik graag met jullie deel, ik ben er geen grote fan van (maar langs de andere kant ook weer wel) maar wellicht dat het iets voor jou kan betekenen.

Afbeeldingsresultaat voor unique shampoo

Mannekes lief, de shampoo is zo zacht. En dat voor een shampoo dat geen gebruik maakt van siliconen. Dit is eigenlijk de reden waarom ik deze shampoo toch aanraad: hij is zacht, schuimt goed ondanks dat er geen harde sulfaten inzitten en ruikt prettig, namelijk naar aardbeien.

Maar de reden dat ik hem ook weer niet aanraad: ik krijg er jeuk van. De jeuk is de laatste tijd wel geminderd, ik gebruik het nu ongeveer 6-8 maanden. De jeuk was in het begin VERSCHRIKKELIJK, na een tijd minderde het wel.

”Oke, waarom raad je dan een shampoo aan dat jeukt?” Wel heel simpel: misschien krijg jij er geen jeuk van. En dan heb je een goede, natuurlijke shampoo gevonden die jouw hoofdhuid niet uit evenwicht haalt, maar het goed verzorgd met leuke ingrediënten (droomhaar!). Geen troep, geen chemische goedkope brol.

Hier nog even kort de ingrediënten:

Aqua (Water)(Eau), Whey*, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Decyl Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lactic Acid, Dicaprylyl Ether, Glycerin**, Xanthan Gum, Centaurea Cyanus (Cornflower) Flower Water*, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Potassium Sorbate, Equisetum Arvense Leaf (Horsetail) Extract*, Urtica Dioica (Nettle) Extract*,  Taraxacum (Dandelion) Officinale Leaf Extract*,  Betula Alba (Birch) Leaf Extract*, Althaea Officinalis Root (Marsh Mallow) Extract*, Arctium Lappa Root (Burdock) Extract*, Fucus Vesiculosus (Bladderwrack) Extract*, Sambucus Nigra (Elderflower) Flower Extract*, Calluna Vulgaris (Heather) Flower Extract*,  Alcohol*, Citric Acid, Benzoic Acid, Citral, Limonene
*Ingredients from organic farming. **Made using organic ingredients.

Zo, deze krijg je er gratis en voor niets bij. De geur doet me een beetje denken aan aardbeien.

Geniet van je weekend en geef de mensen die je graag hebben nooit op.
One thought on “Unique shampoo

Comment

