Cosmetica + beautywebshops

Toen ik in de winkels niet veel variatie zag qua cosmeticaproducten, dacht ik bij mezelf: waarom niet online kopen? Het aanbod is ruimer en vaak zijn er ook leuke acties/kortingen aan verbonden. Na een intense, lange zoektocht (beetje overdrijven ;-)) heb ik een aantal shops gevonden, waarvan twee favorieten. Dit artikel is geen gesponsord artikel, maar kan jou ook helpen voor het vinden naar nieuwe merken of producten. Enjoy!

webshop

Cosmetica

Naturisimo.com
Deze website heb ik ontdekt op een andere blog. WAUW, wat een groot aanbod! Alles staat wel in pond, dus als je met euro’s betaalt, komt dit duurder uit. Deze website verkoopt ook voedingssuplementen, ideaal als je pure voedingsstoffen wilt opnemen zonder E-nummers.

Ecco-Verde.com
Jaaaa, mijn favoriet, net als bovenstaande! Het handige hieraan is, is dat je snel en makkelijk kan betalen via overschrijving.  De producten worden pas verzonden nadat het bedrag is aangekomen. Ik betaal onmiddellijk en mijn bestelling komt binnen 6-7 dagen aan.

Beauty

Oh ja, een nieuwe passie: beautytools. Dus geen dagcrèmes of bodylotions, maar echte tools. Zo kwam ik al een elektronische wimperkruller tegen en vanalles om de huid te verzorgen. Onderstaande sites verkopen ook verzorgingsproducten, zowel natuurlijke als niet-natuurlijke producten.

Lookfantastic.com: hier heb ik onlangs een bestelling geplaatst. Enige nadeel voor mij: ingrediënten zijn soms niet aanwezig van bepaalde producten maar dat hoeft nu niet als een gigantisch groot probleem gezien te worden ;-). Na enige research bleek ook dat Lookfantastic een tikkeltje goedkoper is dan de drie onderstaande sites:
Beautybay.com
FeelUnique.com
HQHair.com

Comment

