Allergie + buitenlandse stage?

cropped-bloem.jpg

Ik weet niet wat ik precies heb, een allergie of een verkoudheid? In ieder geval, ik word er gek van.  Ik probeer me te focussen want na de vakantie heb ik nog een examen. Ook al is het nu vakantie en zijn de examens net geweest, ik moet al weer aan de slag voor school: dingen voorbereiden, taken maken en nu dus ook nog leren voor mijn laatste examen. Ergens vraag ik mij ook nog af of ik op buitenlandse stage zou vertrekken. Het lijkt me geweldig om in Nederland op buitenlandse stage te gaan. Of Australië. Of Scandinavië! Ik denk dat ik hier eerst goed over moet nadenken.

 

Comment

