Hello, summer!

Ja hoor, de zomer is in aantocht! Want wat een heerlijk weer hebben we de afgelopen dagen gehad. En dat tijdens de blok. Het is lang geleden dat ik nog eens een artikel heb geschreven – ik had even een blogfree time nodig, of hoe je het ook noemt – maar wou toch met dit mooie weer eventjes weer een artikel schrijven. En misschien dat dit voor de komende dagen ook zo wordt.

De blok zit er bijna op en dan is het alweer vakantie. Wat ik op de planning heb staan? Eigenlijk nog niets… Ik hoop op heel veel BBQ-feestjes, alcoholvrije cocktails, shortjesweer en dat het bij 1 herexamen blijft.

Hoe gaat het met jou en wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

xoxo

En ja hoor, ik moest weer maar eens van theme veranderen! Daar kan ik echt van genieten.

One thought on “Hello, summer!

  1. Wat fijn dat je bijna vakantie hebt! Ik hoop met je mee dat het lekker weer wordt :) Ik heb al vakantie (ik begin in september aan mijn master, dus ik heb nog even vrij), maar we hebben niet echt plannen om weg te gaan. Wel staan er veel leuke feestjes en festivals op het programma :)

Comment

