Quote van april

HAP

Vandaag een quote van mij, hihi. Deze quote is zo basic maar toch zo vanzelfsprekend.  Doe waar jij zin in hebt, in de dingen die jij wilt doen. Of dit nu gaat om je kledingsstijl, je haarkleur of gewoon je karakter. Doe het op jouw manier.

Ik merk vaak dat wanneer een persoon lacht, om eender wat, ze die persoon al gauw bestempelen als ‘oh, dat is die persoon die altijd maar lacht’. Wat is er mis met lachen? Ik lach de hele dag door! Het maakt je dag goed en lachen is gewoon heel gezond.

Dus… doe alles op jouw manier want zoals Bon Jovi zegt:

“It’s my life
It’s now or never
I ain’t gonna live forever
I just want to live while I’m alive
(It’s my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I’m alive
It’s my life

Ik dacht altijd dat Bon Jovi bij het ‘vette’ gedeelte zei: at least I can say (I did it my way). Ach, close enough, niet?

Fijn weekend!

2 thoughts on “Quote van april

  1. Mooie quote! Haha ik dacht altijd bij het dikgedrukte dat hij zong: I frankly say haha, dus je bent niet de enige die die zin niet goed heeft gehoord ;)

Comment

