Nieuwe rubriek: Fashion outfits

Al van toen ik klein was, was ik gek op mode. T-shirts, rokjes, t-shirts, rokjes en nog eens t-shirts. Broeken vond ik maar eerder saai. Ook nu hou ik nog steeds van fashion. Ik ben er echt door gefascineerd! Je kan zoveel combineren en ze zeggen ook: de kleren maken de vrouw/man. In deze rubriek laat ik je dus enkele kledingstukken zien altijd gebaseerd op mijn eigen stijl. Het kan ook zijn dat ik zelf enkele outfits show. Zo zal je de prijs en de bron kunnen terugvinden onderaan dit artikel. Vandaag mijn eerste lookbook!

Toen ik 16 was droeg ik voornamelijk sweaters. Geleidelijk aan blousjes en toen wou ik meer dingen dragen die je niet zo vaak tegenkomt: een outfit afmaken met een speciale ketting bijvoorbeeld of speciale schoenen. Dus eigenlijk dingen die niet iedereen al heeft maar net wat specialere items dragen.

Ik probeer ook altijd rekening te houden met prijzen en winkels zodat jullie er uiteraard ook iets aan hebben. Dus niet te dure items waarbij je al gauw € 100 betaald voor één t-shirt bijvoorbeeld. Dit is ook iets dat ik zelf nooit doe: liever drie verschillende t-shirtjes voor een lage prijs dan één shirt voor een veel te hoge prijs. Daarnaast bestaan de items uit één of meerdere bio/fair trade/diervriendelijke item(s).

Maar goed, de outfit! Deze outfit is gebaseerd op de lente/zomer die er gaat aankomen – en die er eigenlijk ook al een heel klein beetje is. Deze outfit heet Spring. Ik zie me deze outfit al helemaal dragen!

Spring

De knopen van het hemdje zou ik opendoen en mijn rok over het topje doen zodat de top in mijn rokje zit. Ik ben al heel lang op zoek naar zo’n ketting ongeveer en heb deze eindelijk gevonden! Wel wat prijzig… Het is niet zo goed zichtbaar maar het topje bevat in de linkerbovenhoek een zakje.

Bronnen:
Rokje – € 20
Top –  €10
Hemd € 42
Ketting – € 78,66

De schoenen mogen jullie zelf aanvullen! Wat zou jij hieronder aandoen? Kennen jullie trouwens nog leuke fashionbloggers? Wat is jouw stijl?

5 thoughts on “Nieuwe rubriek: Fashion outfits

Comment

