You are invited!

cakeHierbij zijn jullie dus allemaal uitgenodigd op de TFR party! TFR bestaat welgeteld één jaar! Vorig jaar ben ik begonnen met bloggen en dit was mijn eerste artikel. Ik heb heel veel geleerd uit WordPress en vind het een prachtige software. Nu ik zo terugkijk op mijn artikels heb ik toch het een ander geleerd. Wat ziet deze stuk taart er trouwens overheerlijk uit…

WordPress is leerrijk

1. Ik maakte mijn artikels altijd op het blauwe scherm. Toen ik me aanmeldde, kon je meteen een bericht typen. Aangezien ik niet wist dat je ook nog je berichten als concept kon opslaan, maakte ik mijn artikels meestal rond de middag en postte ze dan meteen. Toen ik toevallig mijn tabblad verwijderde, was ik hopeloos. Waar is mijn artikel naartoe? Bij de concepten dus (;.

2. Zo ontdekte ik dat je artikels kan inplannen. In de zomer postte ik mijn artikels rond 13u30. Toen ik op ‘Publiceren’ klikte, zag ik mijn artikel nergens. Ik tikte het in in de zoekmachine en hij zat verstopt tussen de artikels van mei. Gek! Snel veranderd van datum en tadaaa, hij zat juist!

3. Het invoegen van foto’s lukte ook niet altijd even goed. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de foto duidelijk te zien is?

4. Ik heb dit thema al eens geprobeerd en al vele thema’s uitgeprobeerd maar ben terug overgeschakeld naar Oulipo, prachtig. Ik wil dit thema dus behouden maar het hier en daar wat veranderen via CSS.

Time flies

Toen leken mijn artikels/foto’s dus heel snel snel gemaakt, terwijl dat absoluut niet de bedoeling is. Ik moest nog heel veel leren via WordPress en ben nog steeds niet uitgeleerd.

De tijd is echt heel snel gegaan! Zo heb ik nog wat eerste blogfoto’s teruggevonden, waaronder deze:

Supra

Niet zo heel bijzonder, hihi.

Social media

Sinds gisteren heb ik ook Twitter aangemaakt, ik vind dit zo leuk. Ook kan je me volgen via Bloglovin’ en via mail.

Ook heb ik nog een mini vraag aan jullie: wat zou je graag of helemaal niet willen lezen op TFR? Dus welke artikels mogen gerust elke dag verschijnen bij wijze van spreken en welke niet of véél minder?

Fijn weekend, lieve lezers!

Bron afbeelding
WeHeartIt

One thought on “You are invited!

Comment

