Lipbalms aanraders

lippenbalsemsLippenbalsems, onmisbaar in de winter. Hoewel ik me nu begin af te vragen of het wel écht winter is. Er zijn maar een paar dagen die echt koud waren, maar voor de rest… Toch heb ik altijd wel eens last van velletjes op mijn lippen en zijn lippenbalsems dus onmisbaar. Vandaag twee toppers van een producten: Herbacin en Yes To… .

Herbacin kamille

lb1Mijn eerste gedachte was: zo vettig! En daar hou ik van bij lippenbalsems. Deze lippenbalsem heeft die typische lippenbalsemgeur, smeert snel uit en laat een glimmend laagje achter.

Yes To Carrots berries

lb

Ik ben fan van YT. Een mooi merk, fijne ingrediënten. En zo’n leuke naam vind ik, Yes To…. Heb je de nieuwe producten al ontdekt? Ik vind ze jammer genoeg nergens, behalve in de webshop dan. Moest een of andere natuurwinkel dit nu lezen, dit is een subtiele hint *knipoog*.  Ook deze smeert heel goed uit en ruikt enkel en alleen naar aardbeien, ook al zitten er tal van andere natuurlijke ingrediënten in.

Ingrediënten

lb3

Herbacin: Caprylic/Capric Triglyceride, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Cera Alba (Beeswax), Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Ascorbyl Palmitate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Tocopherol, Vanillin

Wat zegt de verpakking?

Niet van toepassing.

Extra informatie

Het fijne onder andere is dat deze producten niet veel kosten. YT bevat bijvoorbeeld heel veel biologische ingrediënten en dat voor een mooie prijs.

Je vindt deze twee lipbalms bij Essenza:

Herbacin € 2,95.
YT € 3,75.

Mening & besluit

Je hebt het vast al kunnen afleiden vanuit de reviews: het zijn fijne lippenbalsems. Niet duur, fijne ingrediënten en hydrateren en verzorgen mijn lippen uitstekend. Een aanrader voor iedereen!

Welke lipbalms vind jij goed werken? Met welke heb je slechte ervaringen?

4 thoughts on “Lipbalms aanraders

  1. Ze klinken wel heel fijn! Ik heb eigenlijk nooit velletjes, maar eergisteren was ik zo stom om geen lippenbalsem te smeren voor het slapen en nu heb ik er ineens last van :(

Comment

