‘Sparkle’ jouw tanden!

tt3
Ik ben zo’n grote fan van Lush. Lush Antwerpen is trouwens verhuisd naar de Meir en de winkel is naar mijn mening veel beter geworden. Het is groter, overzichtelijker en gezelliger. En als je dan ook nog eens die heerlijke Lushgeuren er bij rekent, hmmm… Goed, ik ben aan het afdwalen! Ik heb dus weer een nieuwe tandpasta gekocht, deze keer de ‘sparkle’. En mijn tanden ‘sparklen’ zeker!

Lush toothy tabs sparkle

tt

Sommigen weten al dat de tandpasta’s in tabvorm zijn. Niets is vloeibaar, je moet niets uitsmeren op je tandenborstel, gewoon eens lekker knabbelen. Ik plaats de tab tussen mijn tanden en bijt er vervolgens op. Vervolgens neem ik mijn tandenborstel, maak deze nat en begin te poetsen. Schuim ontstaat en alles wordt goed gepoetst! Ik vind deze variant wel heel ‘pikant’. Hij is een beetje spicy. Waarschijnlijk door de zwarte peper die er in zit.

tt5

Ingrediënten

tt1De grapefruit en zwarte peper proef je het hardst in deze toothy tabs.

Wat zegt de verpakking?

Niet van toepassing.

Extra informatie

Er zitten 40 toothy tabs in één doosje. Je kan dit product kopen bij Lush voor € 4,05.

Mening & besluit

Een zeer fijne tandpasta! Net als de vorige  vind ik dit een zeer aangename tandpasta. Hij is ook zeer erg handig als je op reis gaat.

7 thoughts on “‘Sparkle’ jouw tanden!

  1. Ik vond die zwarte peper heeel erg overheersen. Kreeg er spontaan hoestbuien van haha. Maar de toothytabs blijf ik een leuke ontdekking vinden!

Comment

