DJ songs

Ik hou van DJ liedjes! Van Netsky tot Calvin Harris en van Avicii tot een andere DJ. Daarom heb ik enkele liedjes geselecteerd die ik de afgelopen dagen non-stop beluister. Er staan weer een berg taken te wachten die nog langer zijn dan de Mount Everest dus als ik mij eens moet ontspannen zet ik eventjes deze platen op. De beat zit goed, de liedjes zijn goed en ik kan eens eventjes lekker uit de bol gaan. Ik zou zo zeggen: let’s get crazy!

Welke DJ liedjes vind jij goed?

3 thoughts on “DJ songs

  1. Ik luister bijna alleen maar muziek van dj’s, omdat ik gek ben op elektronische muziek :) Mijn favoriete dj is Acti, die maakt echt hele gave muziek!

Comment

