Lush R&B haarmoisturiser

lushIk was al zo lang op zoek naar een goede hairmoisturiser en heb ze eindelijk bij Lush gevonden! Hij ruikt zo lekker, dat wanneer je drie dagen later gaat douchen, je de geur nog steeds ruikt. Of als je je haren achter over slaat, je de geur ook nog steeds ruikt! Althans, ik vind het heerlijk. Mijn zus en moeder zijn geen fan van de geur.

Lush R&B haarmoisturiser

lush1Wat zo fijn is aan dit product is de geur en dat het ook echt iets doet voor m’n haar. Ik breng het product aan op m’n droge haren, ga nog eens met de kam door m’n haren zodat het goed is ingetrokken en wikkel mijn haren in een klem zodat het goed bij elkaar blijft zitten. Enige nadeel is dat het product een ietsiepietsie plakt, maar dit voel je niet als het product is ingewerkt. Dus als je dit nu op je haren aanbrengt en de volgende morgen opstaat, gaan je haren echt niet plakken. Mijn haren zijn zacht, goed gegolfd en niet pluizig. Het pluist soms nog een heel klein beetje, maar dat is eigenlijk alleen wanneer er wind is.

Ik gebruik zo’n twee vingertoppen en breng dit over mijn lokken aan. Dit product is erg zuinig in gebruik, ik gebruik ze namelijk al sinds september en we zijn nu al zo’n vijf maanden verder en er is iets meer dan de helft van over. Ik heb haar tot net boven mijn navel dus hier doe je zeker heel erg lang mee!

Ingrediënten

lush2

Wat zegt de verpakking?

“Brengt je hoofdhuid in balans en geeft je droge krullen extra voeding.”

Mijn krullen worden zeker gevoed, zijn zacht en geven ze extra definitie. Over ‘brengt je hoofdhuid in balans’ kan ik niet veel zeggen, lijkt me maar een vettige boel dan!

Extra informatie

Ik ben een hele grote fan van Lush! Mooie ingredienten, ze hebben oog voor het milieu en maken mooie campagnes. Check de website voor meer informatie. De namen die Lush aan hun producten geeft zijn ook zo uniek! Bijvoorbeeld deze: Happy Hippy.

Dit product kan je kopen bij Lush, € 20,80 voor 100 gram.

Mening & besluit

Een fijn product voor een mooie prijs, aangezien ik er heel lang over doe. Het is zuinig in gebruik en voedt goed. De geur is overheersend maar ik vind niet dat het stinkt, het ruikt goed. Dit is wel voor iedereen anders want ik merk dat mijn mama bijvoorbeeld een vies gezicht trekt telkens ik het product in mijn haar doe, hihi.

Heb jij een goed product voor je haar gevonden?

6 thoughts on “Lush R&B haarmoisturiser

Comment

