Nominatie Liebster award

Een tijdje geleden werd ik door Jasmijn genomineerd voor de Liebster award en enkele dagen geleden door Raya. Alvast bedankt! Gisteren kwamen de vragen van Jasmijn online, vandaag die van Raya!

In deze Liebster award moest ik ook enkele feitjes geven. Hier komen ze!

11 feiten

1. Ik haat rommel.
2. Een dag niet gelachen komt voor mij overeen met ‘een dag niet geleefd’.
3. Ik leg dingen heel graag uit.
4. Ik lees graag boeken over andere culturen.
5. Toen ik mijn jaar moest dubbelen, kon ik huilen als een baby.
6. Ik koop enkel natuurlijke cosmetica.
7. Ben gek op Ed Sheeran.
8. Ben gek op Italiaans.
9. Ik haat drama, maar als het op tv gebeurd (bijvoorbeeld Geordie Shore) dan kan ik blijven kijken!
10. Ik vind badkamerfoto’s afschuwelijk! Hallo persoon-met-in-de-achtergrond-een-WC!
11. 11 feitjes geven vind ik moeilijk.

De vragen van Raya

  • Wat is je favoriete seizoen en waarom?
    Lente! Ik heb dan het gevoel dat iedereen meer gelukkig is. Er zijn dan ook geen verkoudheden meer, het wordt later donker dus kan je langer wegblijven met vrienden. De zomer vind ik net iets te warm en daar kan ik niet zo goed tegen…
  • Waar hou jij je in je vrije tijd mee bezig?
    Bloggen! En lezen, afspraakjes maken met mijn allerbeste vriendinnen, films bekijken en fietsen! Mijn onlangs nieuwe hobby.
  • Wat is een talent van jou?
    Misschien ben ik creatief? Of kan ik mensen aan het lachen maken, althans, dat zegt men toch altijd.
  • Wat is je droombaan?
    Mijn échte droombaan is modejournaliste. En dan pas leerkracht, haha.
  • Wat is jouw guilty pleasure op gebied van eten?
    Dat is toch wel tapenade.
  • Wat zijn je 3 favoriete webshops?
    Eigenlijk koop ik niets online, ik weet niet waarom, maar vind het minder veilig.
  • Waar zie je jezelf in 10 jaar?
    Dan ben ik 30 en dan wil ik toch al wel werk hebben als leerkracht. Hopelijk ben ik dan al getrouwd, anders voel ik me zo oud.
  •  Wanneer was je laatste creatieve uitspatting en wat heb je toen gemaakt?
    Dat zal wel in het zesde middelbaar geweest zijn, toen ik voor mijn eindwerk (ons onderwerp was babyvoeding) het idee kreeg om ons eigen merk babyvoeding te maken en dit aan de jury te presenteren. Ja, mijn werkje werd enorm geapprecieerd!
  • Wat is je favoriete blog?
    Birdsandbeez.nl, Naoki.nl, Beautiliciousworld.nl, Lifesplash.nl.
    Allemaal Nederlandse blogs, België is precies niet zo populair!
    Pssst: ik volg uiteraard nog andere blogs maar ik moest een keuze maken, mede doordat we dezelfde interesses hebben en/of doordat deze bloggers leuk schrijven!
  • Wanneer en waarom begon je je blog?
    Ik begon met bloggen op 15/03/13 omdat ik het wou proberen. Schrijven is echt leuk! Ik schreef eerst over van alles en nog wat en toen wist ik het: ik wil het hebben over green things.
  • Waarover blog je het vaakst?
    Dat zijn groene dingen: natuurlijke cosmetica en informatie over eco news, zoals ik dat zelf noem.

Genomineerden: ik heb niet zoveel genomineerden omdat de meesten al meer dan 200 volgers hebben maar hierbij nomineer ik  Kaoutar en Summer. Dat zijn er veel he? De vragen en genomineerden zijn trouwens dezelfde als die van gisteren.

‘Mijn’ vragen
Welke vind je een hele mooie quote?
Keek je vroeger naar een programma waar je nu nog naar kijkt?
Als je een jongen was, hoe zou jij jezelf dan noemen?
Wat vind je het fijnst aan bloggen?
Welk land zou je graag eens bezoeken?
Is er iets dat je niet lust?
Waar shop je het liefst?
Hoe ziet jouw ideale wereld eruit?
Hoe zou je jezelf omschrijven?
Action of Big Bazar?
Welke geur doet jou aan een bepaalde tijd herinneren?

Bedankt Raya voor de vragen en nominatie!

5 thoughts on “Nominatie Liebster award

Comment

