Nominatie Liebster award

Een tijdje geleden werd ik door Jasmijn genomineerd voor de Liebster award en enkele dagen geleden door Raya. Alvast bedankt! Ik besloot om de vragen van Jasmijn vandaag te doen en de vragen van Raya komen morgen online.

De Liebster award is dus een award om kleine bloggers in de spotlights te zetten. Hierbij beantwoord je de vragen van degenen die jou genomineerd hebben en nomineer jij weer anderen met zelf gekozen vragen.

De vragen van Jasmijn

1.Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ontdekte bloggen in de zomer van 2012 en vond hetgeen achter het bloggen heel fijn. Artikels maken, foto’s maken, je mening geven en over van alles en nog wat schrijven. Ik wou ook  journaliste worden maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan. Via het bloggen heb ik het gevoel dat ik toch een of andere journaliste ben.

2. Hoe ziet je ideale man er uit?
Ik dacht dat ik vroeger op bruinharigen viel, maar de laatste tijd vind ik blonde mannen enorm aantrekkelijk. Hij moet verzorgd zijn, dus als hij lange, groene nagels heeft ben ik weg. Hij heeft dezelfde humor als ik, we kunnen lachen over van alles en nog wat en hij is volwassen. Geen lagere-school-opmerking maken en een persoon waar ik gewoon mezelf bij kan zijn, zonder dat ik hoef na te denken ‘is dit nu niet dom wat ik  doe/zeg?’

3. Wat vind je mooie namen om te geven aan eventuele kinderen later?
Ik vind Ramona, Sara en Ayse hele mooie namen. Ik wil wel een speciale naam en niet zoiets als Charlotte of Steffi. Niets mis mee, maar die komen al zo veel voor.

4. Budget of high-end?
Budget! Ik ben een budgetfreak. En als dat dan ook nog eens mooie ingrediënten heeft… ;)

5. Wat is jou grootste blunder op een gênante manier (Zoals mijne bijvoorbeeld..)
Ik ben in het derde middelbaar heel hard in de klas gevallen. Ik vond het grappig, de rest van de klas vond het grappig en laat ons nu eerlijk zijn: dat is een grappig moment om later op terug te kijken, niet?

6. Wat vind je het leukste om te gebruiken qua make-up?
Ik gebruik geen make-up. Geen fond de teint, mascara of eyeliner. Of iets anders.

7. Wat is je lievelingsfilm/serie?
Ik kijk nog altijd naar Thuis, woeps… Nu kijk ik voornamelijk Girl Code maar ik heb geen vaste programma’s. Tenzij ik me verveel en eventjes ga zappen en iets tofs tegenkom zoals Awkward, dan kijk ik het wel.

8. Wat zou je later willen bereiken met het leven?
Getrouwd, kinderen, een huis. Gelukkig, gezond en dat ik eindelijk kan beginnen als leerkracht.

9. In welk land zou jij willen wonen?
Australië.

10. Zou je een andere moeder taal willen hebben? Waarom wel, waarom niet?
Spaans vind ik een ontzettend mooie taal maar lijkt me te moeilijk. Ik zou wel graag mijn Engels willen opkrikken, die is niet altijd 100 % goed.

11. Welk item mag niet ontbreken in je kamer
Een spiegel. Voor ik vertrek moet ik me eventjes bekijken!

Genomineerden: oké, nu komt het bedroevende nieuws…  ik heb niet zoveel genomineerden omdat de meesten al meer dan 200 volgers hebben maar hierbij nomineer ik Kaoutar en Summer. Deze genomineerden worden trouwens ook morgen genomineerd met ook dezelfde vragen.

‘Mijn’ vragen
Welke vind je een hele mooie quote?
Keek je vroeger naar een programma waar je nu nog naar kijkt?
Als je een jongen was, hoe zou jij jezelf dan noemen?
Wat vind je het fijnst aan bloggen?
Welk land zou je graag eens bezoeken?
Is er iets dat je niet lust?
Waar shop je het liefst?
Hoe ziet jouw ideale wereld eruit?
Hoe zou je jezelf omschrijven?
Action of Big Bazar?
Welke geur doet jou aan een bepaalde tijd herinneren?

Bedankt voor deze leuke vragen, Jasmijn!

4 thoughts on “Nominatie Liebster award

  1. Hi Nora, bedankt voor de nominatie! Ik ben al heel erg vaak genomineerd voor deze award, en daarom zal ik hem niet nog eens overnemen, maar ik zet hier wel een linkje van op mijn blog. Heel erg bedankt voor de nominatie!

Comment

