It is all about love

gh

Op deze Valentijnsdag leek het me wel leuk om enkele love dingetjes neer te schrijven. Welk product heeft mijn hart nog steeds gestolen? Wat is er gewoonweg jummie? Ik laat het je zien! The Flower Road op de afbeelding stond normaal gezien rechts beneden maar dit versprong.

Dr Organic tandpasta

Onlangs heb ik een nieuwe variant van de Dr Organic tandpasta’s gekocht. Enige minpuntje is dat er fluoride inzit, maar zoals ik al eerder zei, wissel ik af. Dan gebruik ik een fluoridevrije tandpasta, dan eentje met en de lijst kan zo doorgaan.

De vliegeraar

Onlangs heb ik het boek van Khaleid Hosseini – De vliegeraar, goedkoper gevonden! Ik heb de film al eens een tijdje geleden gezien en ben benieuwd naar het boek. Ik ben al eventjes bezig en vind het nu al een prachtig boek.

Muziek


Kennen jullie bovenstaand liedje al? In één woord: verslavend. Ik druk heel de tijd op replay.

Ook dit bovenstaand liedje is in één woord awesome.  Als je het begin wat saai vindt, kan je doorspoelen naar 2:14. Dan begint het prachtige stuk.

Pasta

Ik ben gek op Italiaans. Geef mij maar heel de dag pasta en ik ben zoet. Ik heb onlangs canneloni’s gemaakt maar het viel een beetje tegen…

The Body Shop geuren

tbs1

Maandag verscheen er al een review van deze geuren, ideaal voor de winter. Je kan het natuurlijk ook voor de zomer gebruiken, uiteraard. Geuren doen me ook altijd aan een bepaalde tijd denken. Vroeger (oké, dit klinkt oud maar neem zo’n 3 jaar geleden) kocht ik eigenlijk altijd luxueuze merken. Zo deed Acqua di Gioia van Armani me aan een geweldige reis in Marokko denken.

Lush haarmoisturiser

Ik was zo lang op zoek naar een goede crème voor mijn droge, golvende haren en heb nu eindelijk een geweldig product gevonden! De geur blijft er zo lang inzitten, sommigen vinden dat het stinkt, maar ik vind de geur prettig.

Wat zijn jouw favorieten de laatste tijd?

Morgen en overmorgen verschijnen er artikels in verband met de Liebster award.

4 thoughts on “It is all about love

Comment

