Op zoek naar een winterse, warme geur?

tbs2

The Body Shop (TBS)… I love you! Ook al hoort het bij het moederbedrijf L’Oréal en was ik er dus niet zo zeker van dat het merk wel dierproefvrij is, heb ik me voorgenomen dat ik ze gewoon op hun woord geloof. TBS zet zich onder andere in voor vele mooie acties. Hier heb ik al eens een artikel over geschreven. Qua ingrediënten mag het altijd beter, maar hey, zo ben ik nu eenmaal! Er was onlangs een mooie actie, op elk tweede product kreeg je 50 % korting. Ik was al eventjes op zoek naar een winterse, warme geur want ik heb alleen maar frisse geuren op mijn kast staan. Daar moest dus verandering in komen!

The Body Shop body mist + eau de toilette

tbs1

Links body mist coco – Rechts eau de toilette karité

Eerst viel ik voor de karité (rechts) hoewel dit niet echt mijn geur is. Ik heb onlangs gelezen dat wanneer je een geurtje koopt dit thuis helemaal anders kan ruiken. Ik vond ze in de winkel oké en eerlijk gezegd heb ik nog nooit een geurtje van TBS gehad dus wou ik ze per se. Op het tweede product kreeg je dus 50 % en ik wist niet goed wat ik moest nemen dus heb ik een body mist gekocht. Ik gebruik dit trouwens gewoon als parfum hoor. Eerst spuit ik de karité één keer op mijn pols en wrijf dit vervolgens uit over mijn kledij. Vervolgens neem ik de bodymist en doe ik hetzelfde. Zoals jullie misschien wel weten ben ik niet zo’n grote fan van kokosgeur, maar hier was de geur juist niet overheersend, zeker niet als je de twee mixt.Wanneer je enkele dagen later een trui of een ander kledingstuk uit je kast zou halen, is de geur nog altijd aanwezig!

Ingrediënten

Kokos: Alcohol Denat (69,9%), Aqua (water), Parfum, Propylene Glycol, Coumarin, Linalool, Cocos-Nucifera Fruit Extract (kokosnoot), Limonene, Denatonium Benzoate

Karité

inci2

Wat zegt de verpakking?

Dit is een nieuw onderdeel van de reviews.

Niet van toepassing.

Extra informatie

The Body Shop verkoopt naast parfum ook andere verzorgingsproducten zoals make-up, shower gels en shampoo. The Body Shop zet zich ook in voor vele doelen.

Body Mist kokos: € 12
Eau de toilette karité: € 13
Totaal 50 % korting: € 19

Mening & besluit

Ik vind het alvast een heerlijke mix! Ik dacht eerst dat de geuren een beetje te overheersend zouden zijn, maar dit is niet het geval. Het is niet zo een vervelende, straffe geur. Ik houd van geuren omdat ze me aan een bepaalde tijd doen denken. Deze geur doet me dus denken aan winter 2014!

Welke geur doet jou herinneren aan een bepaalde tijd?

6 thoughts on “Op zoek naar een winterse, warme geur?

Comment

