Quote van februari

The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched – they must be felt with the heart.

Helen Keller

Februari, de maand van de liefde! Dus ook een hele toepasselijke quote. Velen gaan misschien op restaurant, geven ‘hartelijke’ cadeautjes uit en anderen doen dan weer niets speciaals.

Sommigen wachten tot 14 februari om zijn/haar geliefde eindelijk de liefde te verklaren en maken er een topfeest van. Rozenblaadjes, champagne, of chocolade met de eerste letter van de naam van jouw vriend/vriendin.

En wat dacht je van de cliché romantische films waarvan de storyline niet zo vaak voorkomt in het dagelijkse leven? Ik denk dat iedereen daar ooit wel eens over heeft gedroomd. Een roos die op 14 februari voor jouw deur staat van een geheime aanbidder. Ik heb alvast nooit iets speciaals meegemaakt. Het was een dag zoals een ander!

Wat heb jij ooit meegemaakt met Valentijn?

2 thoughts on “Quote van februari

  1. Mooie quote waar ik het mee eens ben! Mijn vriend en ik hebben op een 14 oktober 2012 een relatie gekregen dus wij zien valentijn meer als een jubileumdag haha.

Comment

