Belofte maakt schuld

Hoe vaak heb ik het al verteld? “Er komt een nieuwe layout aan!” En dit en dat. Ik had dus heel vaak verteld dat ik een nieuwe layout wil (nog steeds trouwens, waar ik ook nog mee bezig ben) met ook een eigen domeinnaam. Eén klein probleempje: ik wist niet dat er zoveel bij kwam kijken…

De afgelopen dagen, weken, maanden ben ik me gaan verdiepen in hoe je WordPress.com kan overzetten naar een eigen domeinnaam. Ik snap het nu wel een beetje maar ik heb toch enkele vragen. Welke zijn de beste – of één van de beste – hosting- en domeinbedrijven? Welke zijn absoluut af te raden? Ik heb gehoord dat Antagonist één van de beste is. Dus, stel dat ik Antagonist neem.  Misschien ben ik na enkele jaren het bloggen beu. Dan betaal je je domeinnaam niet meer, maar dan kan je je artikels toch ook niet meer bekijken? Ik zie ook op Antagonist dat je per maand kan betalen, maar ik zoek eigenlijk liever iets per jaar. Of kijk ik nu gewoon verkeerd? Het klinkt waarschijnlijk hopeloos of absurd, maar ik ben nu eenmaal een persoon met heel veel vragen, hihi. Heb jij ervaring of weet jij een antwoord op bovenstaande vragen? Dan ben jij een super toffe persoon!

Artikels verschijnen zoals gewoonlijk op maandag, woensdag en vrijdag op theflowerroad.wordpress.com en als ik het echt zeker weet, neem ik een eigen domeinnaam. Sorry alvast voor mijn ‘belofte’!

4 thoughts on “Belofte maakt schuld

  1. Ik snap heel goed dat je veel vragen hebt! Zelf ben ik ook bezig met het verhuizen van mijn site naar een andere host, aangezien mijn huidge host vaak storingen heeft, wat ik ze erg kwalijk neem. Zelf heb ik geen ervaring met Antagonist, maar ik zit er wel aan te denken om daarheen te verhuizen. Hostnet raad ik je niet aan; toen ik tegen ze zei dat ik mijn vertrouwen in hen begon te verliezen, zeiden ze dat vertrouwen snel te herstellen. Guess what? Dag erna weer storing en mijn site was onbereikbaar. Over Versio heb ik trouwens net als over Antagonist wel goede verhalen gehoord, daar kan je misschien ook nog naar kijken ;)

    1. Oei, ik dacht dat Hostnet ook één van de betere was? Over Versio heb ik ook goede dingen gehoord, alsook GoDaddy en Bluehost. Ik moet het allemaal nog eens goed vergelijken!

  2. Antagonist vind ik zelf ontzettend fijn! Heb er hele goede ervaringen mee, nooit storingen en als er iets is kan ik ze altijd mailen. Volgensmij kost het iets van €30 per jaar, maar dat weet ik even niet zeker meer. Ik ben er in ieder geval dik tevreden over :)

Comment

