Quote van december

De quote van december is een beetje later dan normaal, maar ik was dit rats vergeten! Ik heb weer een prachtexemplaartje gevonden, die ik graag met jullie wil delen.

You must be the change you wish to see in the world.

Mahatma Gandhi

Hoe mooi is dit? Ik hoor veel mensen zeggen dat er een einde moet komen aan de hongersnood, de oorlog in Syrië, of discriminatie op basis van huidskleur.  Natuurlijk kan je niet zomaar plots een oorlog stoppen maar andere dingen kun je wel al veranderen. Merk je dat er onrechtvaardig wordt gehandeld? Zeg er iets over. Wil je een groenere wereld? Koop iets groen of motiveer anderen om hetzelfde te doen. Leg dan ook ineens uit waarom dit een verschil kan maken en hupsa, iedereen zal je voorbeeld volgen! Wil je een wereld waarin meer mensen lachen? Lach naar iemand of vertel iets grappigs. Kortom: al hetgeen dat jij wilt zien veranderen… verander het! Zoals Gandhi zegt: you must be the change!

Fijn weekend! Normaal gezien was het plan dat er volgende week terug drie artikels online verschijnen maar ik heb echt amper tijd. De blok komt eraan, ik heb nog enorm veel taken en dan zijn er nog de examens… Ergens in 2014 kan je dus ook mijn nieuwe layout verwachten! Tot dan!

4 thoughts on “Quote van december

Comment

