Vanaf nu ook op Bloglovin’!

Ik heb er eventjes aan getwijfeld om een Bloglovin’ account te maken maar ik heb  uiteindelijk dan toch de sprong gewaagd! Sinds gisterenavond heb ik een account aangemaakt, waarop je dus alle artikels van TFR kan vinden. Have fun reading and see you all soon!

Oké, ik heb net iets bijgeleerd! Blijkbaar voegt Bloglovin’ sowieso je blog toe, zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen. Ik dacht namelijk dat je eerst een soort van ‘bloggersaccount’ moet aanmaken. Mijn account heb ik dan maar verwijderd, maar de blog zelf staat er nog wel op. Iemand die me iets wil bijleren over Bloglovin’, altijd welkom! ;)

7 thoughts on “Vanaf nu ook op Bloglovin’!

    1. Ik denk het wel, ik had namelijk een account aangemaakt (omdat ik dacht dat je je blog hieraan kon koppelen) maar ik tikte enkele dagen later The Flower Road in en mijn site stond al in Bloglovin’.

  1. Haha, in het begin begreep ik ook helemaal niet of ik nu een blog had aangemaakt op Bloglovin’ of niet. Oeps!

    Keep on bloggin’,
    Summer

Comment

