Harmonie Eerlijk Mooi: reinigingsmelk & dagcrème

Harmonie, een merk die ik tegenkwam in BioPlanet. Meteen zocht ik naar de producten voor de ‘gevoelige huid’. Ik stuitte op ‘droge & gevoelige huid’, las de ingrediënten en zag dat er geen gevaarlijke stoffen inzitten – voor zover ik weet – maar wel enkele geurstoffen. Ik besloot toch om dit merk te proberen, misschien kan mijn gezichtje toch tegen deze geurstoffen?

Harmonie Eerlijk Mooi
harmonie

De geur van de reinigingsmelk en dagcrème… oh man, wat ruikt die heerlijk zeg! Helemaal mijn geur. En nu vraag je je misschien af naar wat ie precies ruikt, wel, ik vind het naar kaneel ruiken? Zoals ik al eens eerder zei vind ik geuren omschrijven echt moeilijk! De reinigingsmelk is dun van textuur, smeert gemakkelijk uit en is lekker zacht.

De dagcrème is ook dun van textuur, ruikt ook super lekker (hmmm) en smeert gemakkelijk uit maar trekt niet snel in. Persoonlijk vind ik de crème net iets minder voedend voor de winter vanwege de dunne textuur.

Ik ben niet meteen geneigd om een dagcrème in een pot te kopen (werkt niet heel hygiënisch) maar ik wou dit merk eens uitproberen so I gave it a try!

harmonie 1

Ingrediënten

ha

Reinigingsmelk

ha1

Dagcrème

Extra informatie

Deze reinigingsmelk en dagcrème zijn gecertificeerd met het BDIH keurmerk. Wil je meer weten over dit merk? Check zeker hun website.

Ook heb ik een super handige tip voor je! Op cosmeticaproducten zie je vaak een potje staan met 12M op bijvoorbeeld, wat staat voor de het aantal maanden dat het product nog houdbaar is na openen. Ik etiketteer mijn cosmeticaproducten allemaal, zo weet ik precies wanneer ik iets gebruikt heb. Op de foto hieronder heb ik een etiketje geplaatst met de datum wanneer ik het product geopend heb. Zo weet ik precies wanneer ik iets gebruikt heb en hoef ik sommige producten niet onnodig weg te gooien.

ha3

Mening & besluit

Een reinigingsmelk en dagcrème die heerlijk ruikt en goed zijn werk doet! Ik kreeg er geen uitslag of rode plekken van, ook al zitten er enkele geurstoffen in. De crème vind ik net iets meer geschikt voor de zomer, aangezien het een niet al te dikke structuur heeft.

Harmonie Eerlijk Mooi reinigingsmelk € 7,99 en dagcrème € 9,50 te koop bij BioPlanet.

Heb jij al producten van dit merk gebruikt?

4 thoughts on “Harmonie Eerlijk Mooi: reinigingsmelk & dagcrème

  1. Ook handig je tip zeg, ik moet denk mijn verzorgingsproducten ook gaan labelen, zo weet je precies hoe en wat. Het klinkt trouwens als fijne producten! Ik ben zeer benieuwd geworden eigenlijk :D

  2. Dit klinkt wel heel goed! Wat slim trouwens dat je je producten allemaal etiketten geeft als je ze geopend hebt, ik vergeet nog wel eens wanneer ik iets voor het eerst open heb gemaakt, dus eigenlijk moet ik je voorbeeld maar gaan volgen :)

Comment

