Dr Organic Virgin Coconut Oil shampoo & conditioner

Ik had je een tijdje geleden verteld dat er nieuwe producten te koop zijn in Essenza, waaronder de De Tuinen producten en Dr Organic. Van deze laatste had ik ooit eens een shampoo en conditioner gebruikt met aloë vera. Die beviel me prima, en aangezien ik graag nieuwe dingen uitprobeer, besloot ik om een andere variant te kopen. Cocos it will be!

Shampoo & conditioner

shampoo

Ik ben geen grote fan van kokosgeur, maar bij deze shampoo heb ik niets geroken van kokos! Er zit niet echt een typische geur in. De shampoo schuimt goed, enorm goed eigenlijk, het ligt er net aan hoeveel shampoo en water je gebruikt. Ik gebruik toch ongeveer twee vingertoppen shampoo, breng dit aan op m’n haar en maak het een beetje nat waardoor er een beetje schuim vrijkomt. Dan neem ik nog wat shampoo en een beetje water en dan schuimt het meer. Wel voelt mijn haar enorm proper. En dat geluid er bij… Het heeft gewoon nog extra verzorging nodig dus de conditioner is ideaal.

De conditioner is redelijk dik van textuur en dit maakt mijn haar zacht, precies wat het nodig heeft na de shampoobeurt. Persoonlijk vind ik dat een conditioner wel nodig is bij deze shampoo.

Ingrediënten

shampoo1

Shampoo

shampoo 2

Conditioner

Extra informatie

Dr Organic verkoopt verschillende verzorgingslijnen zoals Organic Rose Otto, Cocos en Aloë Vera. Dr Organic verkoopt ook tandpasta, dagcrèmes, bodylotions, lipbalms. Heel veel dus! Klik hier voor de website om producten te ontdekken en hier voor een beetje meer informatie rond Dr Organic en het milieu. Ik heb ook al de aloë vera lijn gebruikt en die beviel me ook enorm goed. Vreemd genoeg vond ik dat deze shampoo ook niet typisch naar aloë vera rook, eerder een frisse citroen geur?

Mening & besluit

Een fijne shampoo en conditioner! De conditioner is geen overbodige luxe en maakt het plaatje compleet.

Shampoo & conditioner € 8,99, te koop bij Essenza en De Tuinen (Nederland).

Heb jij iets geprobeerd van Dr Organic en wat vond je ervan?

7 thoughts on “Dr Organic Virgin Coconut Oil shampoo & conditioner

  1. Ik heb al 2 varianten van deze shampoo & conditioner getest maar ik vond ze beiden niet goed werken helaas, mijn haar werd er niet goed schoon van. Wellicht zou deze wel werken, hij klinkt goed zoals je hem beschrijft!

Comment

