Lazy Sunday: Subway

Ik realiseerde me onlangs dat het al eventjes geleden was dat ik nog eens een Lazy Sunday heb geplaatst, dus hier moest verandering inkomen! Om tot de kern van de zaak te komen: kennen jullie GloZell van YouTube al? Zo niet, dan laat ik je vandaag kennis maken! Onlangs hadden ik, mijn broer en zus het puur toevallig over Subway (ik ben er zelf nog nooit naar toe geweest, woops!) wanneer mijn zus plots zei dat er een grappig filmpje van Subway door GloZell op YouTube staat. Ik keek… en ik lachte. Haha! Het filmpje gaat over broodjeszaak Subway en ze laat enkele grappige feitjes zien. Geniet van dit filmpje en als je herfstvakantie hebt, geniet hier ook van!

Comment

