New buys: enkellaarsjes

De herfst is al begonnen, de winter komt er binnenkort aan… Iedereen heeft wel eens nieuwe schoenen nodig! Bij New Look zag ik prachtige enkellaarsjes staan, helemaal mijn stijl. Ik was niet echt op zoek naar nieuwe schoenen, maar toen ik deze zag, was ik meteen verkocht! Benieuwd?

schoen1

Tadaaaa! Helemaal mijn type. Ik houd van enkellaarsjes (en van de kleurencombinatie zwart-goud), dus mij zul je niet gauw zien met lange laarzen. Deze laarzen heb ik gekocht bij New Look voor € 29,99. Niet veel dus! Ik ben sowieso niet iemand die al gauw  € 100 uitgeeft aan laarzen. De hak is niet hoog, dus ideaal voor een hele dag bijvoorbeeld. Naast dat ik meestal mijn schoenen bij New Look koop, vind ik Sacha ook een geweldige winkel. Ik vind er altijd zo’n mooie schoentjes! Heel uniek ook, maar van sommige exemplaren denk ik: hmmm, dat is het toch niet.

SCHOEN2

De hak langs achter.

Wat vind jij van deze enkellaarsjes? Is het jouw stijl, zo niet, wat draag je meestal?

6 thoughts on “New buys: enkellaarsjes

Comment

