De zonnebloem is er!

Herinneren jullie dit artikel nog? Afgelopen zomer was ik bezig met bloemetjes te planten, om de tuin wat vrolijker te maken. Ook maakt het de zomer compleet! Maar er bleek helemaal geen bloem te groeien… Vorige zondag ging ik puur toevallig naar de tuin en wat bleek? Drie prachtige bloemen zijn ontstaan! Best wel grappig eigenlijk. Als ik niet naar buiten zou zijn geweest, was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen dat er bloemen zijn… Ik heb zondag dan ook enkele bloemen in de header geplaatst, fleurt de website een beetje op! Daarnaast heb ik ook enkele foto’s gemaakt en ben stiekem enorm trots op het resultaat!

zon4

zon1

Hier zat er zelfs een lieveheersbeestje, schattig!

zon6

Sommige zonnebloemen zien er iets beter uit dan andere.

alle 3

Hier zie je ze alle drie.

zon9

Fijne dag!

One thought on “De zonnebloem is er!

Comment

