Earthline argan bio bodylotion

Wat was ik blij toen ik De Tuinen binnenstapte: -20% korting op Earthline producten! Ik wou altijd al eens de body lotion proberen maar vond ze toch een beetje te duur. Nu er korting op was, kon ik het eens proberen. Ik was vooral benieuwd naar de werking én de geur. Ik kan je vertellen, hij werkt geweldig.

Earthline organic body lotion

ea

De geur doet me denken aan Kandij siroop. Ik ben enorm slecht in geuren omschrijven, ik weet ongeveer naar wat het precies ruikt maar kan het dan weer niet omschrijven. De bodylotion hydrateert goed, smeert gemakkelijk uit maar het duurt nog wel eventjes voor ie goed is ingetrokken. Ik raad je aan om hierbij een beetje te gebruiken, anders blijf je maar smeren en smeren.

De bodylotion komt in een blauwe verpakking, maar aangezien ik mijn blogfoto’s plots kwijt ben geraakt, en de verpakking niet meer heb, laat ik je alleen de ‘gewone’ verpakking zien.

Ingrediënten

Hier alvast de link naar de ingrediënten.

Extra informatie

Earthline verkoopt ook gezichtscrèmes, zonnecrème en allerlei lichaamsverzorging.

Mening & besluit

Ik heb tot nu toe van dit merk enkel de bodylotion geprobeerd en die beviel me super goed! Ik ben alvast benieuwd naar overige producten van Earthline.

Wat heb jij van Earthline geprobeerd en beviel je goed?

5 thoughts on “Earthline argan bio bodylotion

Comment

