Women’s Health (nu ook in België!)

Een beetje oud nieuws… Maar oud nieuws wil niet zeggen geen nieuws! Nog nooit had ik van Women’s Health gehoord, totdat ik een artikel las op Naoki. Dit tijdschrift was ik nog niet tegengekomen in België, maar blijkbaar was het al wel verkrijgbaar in Nederland! Maar enkele maanden geleden kwam ik puur toevallig Women’s Health tegen in Carrefour (supermarkt). En wat was ik blij! Onlangs heb ik editie 2 gekocht en ik ben met smart aan het wachten op editie 3, dat in december uitkomt.

Women’s Health

WH

Waarover gaat Women’s Health?

– Uiteraard over de gezondheid! Er staan onder andere cijfers in (bijvoorbeeld hoeveel bananen een man eet per jaar), met telkens de bron van informatie. Zo lijkt alles net wat wetenschappelijker.

– Artikels over verbanden, bijvoorbeeld sporten en ziektes bestrijden/vermijden

– Welke voedingsmiddelen kan je beter schrappen?

– Work out oefeningen

– Lekkere recepten (waar ik tot nu toe jammer genoeg nog geen van heb uitgeprobeerd!)

– Interviews

Kortom: alles wat jij al wilde weten over de gezondheid. Ik kan WH aan iedereen aanraden!

Kende jij WH (€4,99) al en wat vind jij ervan?

En voor de mannen: er is ook een Men’s Health!

2 thoughts on “Women’s Health (nu ook in België!)

Comment

