Quote van oktober

Het is weer tijd voor een nieuwe quote en ik heb werkelijk een prachtexemplaar gevonden. Aangezien ik nu weet in welke richting ik mijn blog wil houden, namelijk the green way, is het misschien leuk om een ‘nieuwe’ quote te laten zien die past bij deze mooie gebeurtenis! Het is niet enorm groen, maar het past wel bij The Flower Road. Het is trouwens ook niet de bedoeling dat ik het enkel ga hebben over hoe ik moeder aarde ga redden, ik kan er  best wel inkomen dat dat niet enorm interessant is voor velen! Maar het zijn wel de hoofdpunten, samen met reviews over natuurlijke producten. De quote luidt als volgt:

Keep your face to the sunshine and you cannot see a shadow.

– Helen Keller

Met andere woorden: lach. En je dag wordt niet verpest. Maar beter.

2 thoughts on “Quote van oktober

Comment

