Nieuwe pagina: Go green!

Eergisteren heb ik een nieuwe pagina aangemaakt, waarin ik aan jullie laat zien hoe ik aan ‘groen’ doe en wat ik altijd ‘groen’ koop. De lijst is niet volledig, ik ben er namelijk volop mee bezig. Je kan hier van alles vinden, hoe ik verspilling tegen ga of wat ik belangrijk vind om groen te kopen.

Ik vind het persoonlijk ontzettend jammer dat er spullen meteen worden weggegooid omdat iets een krasje heeft of beschadigd is. Ook verspilling vind ik enorm jammer. Een voorbeeld: wanneer een blad papier die nog in perfecte staat is wordt weggegooid omdat er iets opstaat dat er helemaal niet mag opstaan. Of overbodig drukwerk, we lezen het, en gooien het meteen weg. Of de maaltijd van gisteren die meteen wordt weggegooid, in plaats van het in te vriezen.

Momenteel ben ik bezig aan het nieuwe academiejaar, maar ik zal proberen om zoveel mogelijk artikels te schrijven. Via deze blog wil ik je laten inspireren en uiteraard ook tips geven! Wie aan groen doet, redt niet alleen de planeet en jouw gezondheid maar ook jouw portemonnee!

One thought on “Nieuwe pagina: Go green!

Comment

