A happy short message

Oké, vandaag een heel leuk kort berichtje. Dr. Organic en De Tuinen producten zijn vanaf nu te koop in Essenza, Wijnegem Shopping Center! Vroeger zei ik altijd “wat vind ik het jammer dat er geen De Tuinen is in België!” omdat ik deze producten nooit vond in Essenza. En wat bleek? Deze producten hebben ze nu wel! Dus nu allen naar Essenza! Oh ja, ik weet niet of het bij overige Essenza winkels ook zo is, maar in Wijnegem dus wel.

In het schap van Dr. Organic vind je alles omtrent body lotions, shampoos, conditioners, tandpasta’s en gezichtscrèmes. Ik heb de shampoo en conditioner van Dr. Organic gekocht met kokosgeur en een tandpasta met aloë vera. Ik ben benieuwd of deze shampoo goed werkt, want de laatste tijd merk ik dat mijn haar meer en meer op een pluizenbol begint te lijken, vooral op mijn hoofdhuid. Voordien heb ik ook al de shampoolijn met aloë vera gebruikt en die vond ik ook goed werken. Je kan dus binnenkort een review verwachten met de kokosvariant! Ook heb ik tandpasta gekocht, jep weeral, het is namelijk een hele zoektocht om een goede natuurlijke tandpasta te vinden. De natuurlijke tandpasta’s die ik voorheen/nu gebruikte/gebruik zijn die van Urtekram, Weleda Ratanhia & Planten, en nu dus Lush en Ayurveda. Over deze laatste verschijnt ook nog een review.

Voor iemand die gek is op natuurlijke producten, was dit uiteraard een heel fijne ontdekking! Ik ben benieuwd of er nog andere merken zullen bijkomen.

Heb jij al eens een product van Dr. Organic/De Tuinen geprobeerd en welke sprong er uit? Geniet van je weekend!

4 thoughts on “A happy short message

  1. Wat fijn dat er bij jullie nu ook Dr. Organic/De Tuinen producten te koop zijn! Ik koop vaak producten van Dr. Organic, de aloe vera gel is mijn favoriet. Verder ga ik graag naar de Tuinen voor powerfoods en bijvoorbeeld bietensap.

Comment

