Hoe zal het eruit zien op TFR?

School begint voor mij overmorgen en dat betekent dat ik voorlopig minder zal kunnen bloggen. Ik weet niet goed wanneer ik artikels ga kunnen schrijven/plaatsen. Uiteraard kan ik ze inplannen, maar dan zit ik weer met de vraag: zou ik er wel tijd voor hebben? Ik begin binnenkort met een lerarenopleiding waar uiteraard veel tijd in zal kruipen: stages, lessen voorbereiden, de lessen zelf goed begrijpen etc. Soit, hoe zal het er hier uitzien? Ik vind het belangrijk dat jullie dit weten, anders lijkt het alsof ik plots van de aardbol ben verdwenen.

Andere wending/onderwerpen

Ik ben van plan om mijn blog een andere wending te geven. Waarover ik dan wel ga schrijven is nog een verrassing! Oké, ik verklap het toch: ik wil het meer hebben over duurzaamheid en ecologie. Voor sommigen misschien heel leuk, voor sommigen dan weer niet. De laatste tijd houd ik enorm van duurzaamheid en alles rondom zo weinig mogelijk verspillen. Zo hoop ik artikels te kunnen schrijven over ecologische meubels, tips rond besparen/verspilling, ecologische restaurants, leuke winkels met een leuke geschiedenis etc. Misschien ben ik ook van plan om mijn blog minder persoonlijk te maken, artikels zoals deze en deze te minderen bijvoorbeeld. Wel wil ik dingen vertellen vanuit eigen ervaringen: waar koop ik mijn ecologische spullen, hoe ‘groen’ ben ik, waarom houd ik van groen, hoe duurzaam ben ik en wat doe ik daarrond? Ja lap, nu school terug begint, beginnen de leuke ideeën binnen te komen, haha!

Wanneer schrijf ik dan wel artikels?

Ik denk dat ik het net zoals vorig jaar ga doen: schrijven op dagen wanneer ik tijd heb, dus op willekeurige dagen. Zo kan het zijn dat er één (snif) artikel online komt per week, soms drie en soms zelfs geen (snif snif).

Daarnaast wil ik ook nog zeggen dat ik enorm blij ben met de vele bezoekers, volgers en reacties die ik heb gekregen! Super hard bedankt hiervoor!

Tot gauw?!!!

Nora

6 thoughts on “Hoe zal het eruit zien op TFR?

Comment

