Zomer 2013

Wat een prachtig weer hebben we gehad dit jaar! De afgelopen maanden heb ik geen speciale dingen gedaan, maar al bij al heb ik er een leuke zomer opzitten. Zomer 2013 is bijna afgelopen en binnenkort kunnen we weer beginnen aan het gewone ritme, iets waar ik toch naar uitkijk!

Zomer 2013

Eén van de dingen waar ik het meest naar uitkijk in de zomer zijn die typische summer songs. Of liedjes die me doen herinneren aan die ene zomer. Dit jaar vond ik dat het er niet zo heel veel zijn, maar ik heb er toch enkele graag beluisterd: Summer moonlight, Wake me up, Mi reina, Thank you en Girlfriend.

Juli was voornamelijk een werkmaand geweest, dit probeer ik altijd te doen, een maandje werken en daarna een maandje relaxen, of andersom uiteraard. Ik heb ook enkele smoothies geprobeerd (je krijgt er nog één van mij te goed), waarbij sommigen lekkerder waren dan anderen. Op beautygebied heb ik niet iets heel speciaal ontdekt, maar het product dat er uitsprong waren toch wel de toothy tabs van Lush, Ultrablast. Een aanrader!

Ook heb ik eindelijk meer tijd kunnen besteden aan mij blog! Ik was heel de tijd op zoek naar het perfecte thema, en uiteindelijk werd het deze, Oulipo. Later hoop ik mijn blog wat meer te kunnen personaliseren, zodat het wat persoonlijker wordt.

Hoe was jouw zomer?

3 thoughts on “Zomer 2013

Comment

