Favoriete budgetwinkels

Een tijdje terug liet ik je mijn favoriete natuurwinkels zien, vandaag laat ik je mijn favoriete budgetwinkels zien! Ik en budget, dat gaat hand in hand. Uiteindelijk kwam ik tot het besef dat het er eigenlijk niet zoveel zijn. Of misschien zijn er wel heel veel budgetwinkels, maar ben ik deze op de een of andere manier nog niet tegengekomen…

Action Uiteraard staat deze bovenaan want hier vind je werkelijk alles! Van fietsspullen tot schoolgerief en leuke prulletjes. Binnenkort ga ik nog eens een kijkje nemen, je weet echt nooit wat je daar allemaal kan vinden.

Big Bazar Ook deze lijkt op Action en verkoopt ook ongeveer hetzelfde. Van goedkope (merken) cosmeticaproducten tot aan school- en kuisgerief en leuke prulletjes. Een leuke winkel ook als je bijvoorbeeld een feestje geeft, je vindt er namelijk budget versiergerief, van slingers tot aan borden en vorken.

Wibra Deze kent iedereen waarschijnlijk wel maar daar hebben ze heerlijke koekjes voor niet veel geld. Ook is Wibra ideaal voor schoolgerief. Wanneer ik pochetjes (of hoe noemen jullie dat?) een paraplu of balpennen nodig heb, vind je die daar voor heel weinig geld. Ik hoef nu eenmaal geen balpen van €7.

Kruidvat Ook deze is budget, kijk maar eens in de folder van afgelopen week! Meestal zie ik 2+1 gratis, of bij aankoop van een tweede artikel krijg je 30 % korting. Wanneer ik Kruidvat een bezoekje breng, kijk ik altijd wel eens naar de ‘allerlei’ afdeling. Ook tijdens de soldenmaand zie je er meestal veel dingen tussen staan voor heel weinig geld zoals boeken of alledaagse dingen.

De overige winkels staan willekeurig in de lijst.

Ken jij nog een budgetwinkel?

6 thoughts on “Favoriete budgetwinkels

Comment

