Marilou Bio lipbutter & bodylotion

Daar stond ze: een hydraterende bodylotion op het schap in Essenza. Voor de rest schonk ik er niet zoveel aandacht aan. Tot die ene, andere dag: ik moest weten of dit een fijn merk is. En ja hoor, grotendeels wel! En bij elke bodylotion die je kocht, kreeg je een lipbutter cadeau.

Marilou Bio lipbutter & bodylotion

marilou collage

Lipbutter met perziksmaak – Bodylotion

‘Wat een geur!’ was mijn eerste gedachte over de bodylotion, maar hoe meer je deze gebruikt, hoe meer je aan de geur went. De bodylotion hydrateert en smeert gemakkelijk uit maar het duurt eventjes voordat ie goed is ingetrokken in de huid. Ik raad je dus aan om eerst een beetje te gebruiken en dit dan goed uit te smeren. Wat me ook opviel was dat de bodylotion me een trekkerig gevoel gaf aan de ellebogen. Het raarste was dat ik op mijn benen dan weer geen last had van een trekkerig gevoel. Ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven maar het was niet zo prettig. Na enkele seconden verdween dit wel, maar ik vond dit best wel gek!

De lipbutter, die ik gratis bij mijn bodylotion heb gekregen,  geeft geen trekkerig gevoel. Gelukkig maar! Hij is zeer zacht en ruikt heerlijk naar perzik! De lipbutter hydrateert enorm goed.

Ingrediënten

Bodylotion

marilou 2

Sorry voor de vuile foto, maar er hing een sticker op die ik er niet zo gemakkelijk afkreeg, vandaar.

Lipbutter

marilou 3

Extra informatie

Marilou Bio is een dierproefvrij en Frans merk. Ze verkopen naast bodylotions ook nog shampoo’s en dag- en nachtcrèmes. Meer informatie vind je op hun website. Hun nieuwste assortiment bestaat uit arganolie en laat dat nu net het product zijn tegen  huidveroudering!

Mening & besluit

Zowel de bodylotion als de lipbutter werken enorm goed! Enige minpuntje aan de bodylotion is dat het niet snel wordt opgenomen in de huid.

Bodylotion aanraders zijn uiteraard altijd welkom!

2 thoughts on “Marilou Bio lipbutter & bodylotion

  1. Ik werk bij Essenza en ben altijd enorm benieuwd naar dit merk! Misschien binnenkort eens wat van aanschaffen, de ingrediënten zien er alleszins goed uit :)

Comment

