Kirikou, Tillie en vele anderen

Onlangs had ik het leuke idee om mijn favoriete programma’s te tonen  waar ik als klein kind erg dol op was. En hoe meer ik begon na te denken, hoe meer films/programma’s en leuke herinneringen er naar boven kwamen. Voor welk programma bleef ik sowieso thuis? Welke was het spannendst?  Ik ben er zeker van dat jij er ook een paar herkent. Daarnaast heb ik geprobeerd om alles zoveel mogelijk chronologisch te plaatsen.

Kirikou was een kinderfilm die op zondagochtend op Ketnet getoond werd. Een spannende film die ik vaak gezien heb, maar nooit beu geraakte.

Tillie en het Draakje! Deze film heb ik zelf nog op video, een heel mooi verhaal, was mijn absolute lievelingsfilm!

Tik Tak.

Musti.

Plonsters.

Quick en Flupke.

Hey, fa! Alida De Boomhut, vond dit echt een geweldig programma.

Groot licht.

Beestenbos is boos.

Waterschapsheuvel.

The secret world of Alex Mack.

Griezelverhalen voor ettertjes.

De Grote Boze Wolf Show.

Marsupilami, was ook één van mijn favoriet.

Pokémon! Dit was mijn absolute favoriet. Het programma waar ik meteen na school mijn schoenen uitdeed, in de zetel sprong en aandachtig keek. Het uurtje waar ik absoluut niet gestoord mocht worden, hihi.

Ook de Smurfen werd getoond op Ketnet,  door de week rond een uur of 18.

Samson en Gert.

Spring!

W817!

Sommige video’s zijn grappig om zo nog eens terug te zien. Wat was jouw favoriete programma? Ik ben benieuwd!

2 thoughts on “Kirikou, Tillie en vele anderen

Comment

