New buys: solden

Afgelopen maand heb ik weer heel wat bijeen gesprokkeld. Aangezien het solden waren, leek het me een goed idee om enkele noodzakelijke spulletjes te kopen. Zo heb ik boekjes en enkele groene producten gevonden.  Weliswaar komen niet alle artikelen van de solden, maar omdat ze zo goedkoop waren, kon ik ze niet laten liggen. Hetgeen waar ik echt super trots op ben zijn de boeken! Ook heb ik tot nu toe een goede, natuurlijke tandpasta gevonden. En zo heb ik ook weer een leuke ontsmettingsgel ontdekt  zonder triclosan! Triclosan? In een ander artikel vertel ik je daar maar al te graag meer over.

Waar ik vroeger altijd, maar echt altijd, kledij kocht besloot ik het deze keer een andere wending te geven. Nu dacht ik bij mezelf: het moet eens iets anders zijn dan kleren. Waarom niet eens leuke cosmetica aanbiedingen kopen? Of elektronische spulletjes? Wel, het is anders geworden! Benieuwd?

solden

Eerst en vooral: mijn boekenstapel! En uiteraard komen er nog enkele bij! Bij Boekenvoordeel kocht je elk tweede boek aan de halve prijs.

De onderste twee komen van Boekenvoordeel. De dochter van de imam – €6,99 en gestolen dochters – €3 (was €5,99).

En ooh, The Notebook… Deze kwam ik tegen bij Kruidvat voor €2,99 (geen solden). Hoewel ik nog nooit de film heb gezien/gekent maar wel vaak heb gehoord dat het een prachtige film is, besloot ik deze te kopen. Mijn zus zei dat het even erg was als de Titanic niet kennen. Tja…

Die daarbovenop komt van Kruidvat. Een super mooi en ontroerend boek. Voor €1,99, maar hier ging nog 30 % kassakorting af, dus stond er op het kassaticketje €1,19.

solden yoga

Mijn oog viel ook op een yogabox. Deze yoga box was niet in de solden, maar ik vond het wel een mooie prijs, namelijk €6,99! Er zitten veertig kaartjes in met instructies, uitleg en waarom deze oefening juist zo goed is om te doen voor je. Ook deze komt van Boekenvoordeel.

solden1

Een ventilator! Mijn kamer is net een sauna in de zomer, niet normaal! Dit moest ik dan ook kopen en heb uiteindelijk de goedkoopste bij Blokker gevonden, voor €16,99. Niet in de solden, wel goedkoop! Nu kan ik lekker slapen met een lekker briesje. Enige nadeel: maakt een beetje lawaai.

solden lush

Vervolgens ging ik naar LUSH, om te zien of er daar iets van solden was, maar ik heb toch niets gevonden. Mijn oog viel wel op de tandpasta’s die ik in Lush Times had gelezen. Ofwel: toothy tabs.

Ook heb ik parfum gekocht, voor €12,95, de tandpasta kostte €3,95 en de massagebar rechtsonder heb ik gratis gekregen. Van al deze spulletjes verschijnt later een review.

solden4

Handgel, altijd handig. Van €4 naar €2.

solden spiegel

Een mini spiegel voor €0,99 bij Kruidvat (geen solden).

 solden27

En mijn laatste aankoop was bij Action, een mandje, waar ik al mijn prullen in kwijt, kan voor €1,65. (geen solden)

Al bij al zijn het geen grote soldenkoopjes dit jaar! Maar ik ben wel heel blij met de boeken, ik kan namelijk uren rondkijken in een boekenwinkel.

Totaal aankopen: €59,69
Normaal gezien: €65,48
Al bij al een niet groot verschil.

Vanaf nu is er een nieuwe rubriek! De zogenoemde shoplogs op andere blogs kende je vast wel, maar ik besloot dit een nieuwe naam te geven dus werd het New buys! Hier laat ik je budget producten zien of leuke, groene cosmetica producten die ik de afgelopen dagen heb gekocht! Of iets anders uiteraard.

Heb jij iets (speciaals) gekocht?

6 thoughts on “New buys: solden

  1. Leuke spulletjes! Ik ben erg benieuwd naar je review. Zelf heb ik jammer genoeg nog niet echt mijn slag geslagen qua leuke koopjes, maar deze en volgende week moet dat vast goed gaan komen! :) weetje toevallig als of de handgel van The Bodyshop een beetje zacht is voor je handen? Want die ziet er zo fijn uit!

    1. Ik denk dat het er net aan ligt hoeveel je gebruikt. Ik gebruik nu één druppel omdat dat meer dan voldoende is voor mij, en smeer het dan uit op beide handen. Ik vind ze persoonlijk een klein beetje zacht, maar niet fantastisch zacht én het laat ook niet dat vervelende ‘ruwachtige’ gevoel achter. :)

Comment

