Snel & makkelijk: bordeaux smoothie

Het is weer tijd voor een nieuwe ‘snel en makkelijk’! Zoals de titel al verraadt: ik laat je een snelle, makkelijke smoothie zien! Het is een heerlijke bordeaux kleurige smoothie, die vol zit met antioxidanten en vitamientjes! De fruitsoorten die ik gebruikt heb bevatten barstensvol goede eigenschappen en dat draagt ook bij tot een goede gezondheid. Let’s begin.

Benodigdheden

Blender
Diepvries fruit van Albert Heijn (of een ander merk uiteraard, zie foto onderaan)
Witte pompelmoessap
Geduld om dit lekkere sapje te drinken

Bereidingswijze

Stop 750 ml pompelmoessap in de blender
Begin beetje bij beetje fruit toe te voegen, niet alles ineens, maar heel voorzichtig
Mixen maar!

Ingrediënten fruitdoosje

29 % aardbei, 15 % framboos, 14 % blauwe bes, 14 % braam, 14 % rode bes,14 % kers.

smoothie1

Het sapje, maar ziet er in het echt nog donkerder uit.

ah

Zomerfruit Albert Heijn.

Ik moet er wel bij zeggen dat het een beetje bitter smaakt wegens de pompelmoes. De meesten gebruiken sinaasappel of yoghurt maar ik dacht, laat ik het eens iets anders vloeibaars geven. Ik probeer nu van alle soorten smoothies uit, dus er komen er nog meerdere op TFR! Als jij ook een aanrader hebt, mag je me dit altijd laten weten, kan ik dit sapje ook eens maken.

5 thoughts on “Snel & makkelijk: bordeaux smoothie

  1. Ziet er lekker uit! Ik heb toevallig nog precies zo’n doosje met zomerfruit van de AH in mijn diepvries liggen, dus ik ga zeker nog de smoothie maken! Of ik ook pompelmoes gebruik weet ik niet, omdat je al zei dat het iets bitterder was, maar zelf ken ik het nog niet. Is dat gewoon in de supermarkt te koop?

    1. Dat klopt, in vrijwel alle supermarkten. In deze smoothie heb ik gewoon een flesje 100 % pure pompelmoessap gebruikt, in feite kan je eender welk merk gebruiken maar je kan uiteraard ook voor een ‘echte’ verse pompelmoes gaan. :)

Comment

