Wijsheidstanden (laatste deel)

Met pijn in m’n gebit zit ik dit bericht te typen. Jep, dit is de allerlaatste keer dat mijn wijsheidstanden eruit getrokken moesten worden! EINDELIJK! Ook al wist ik wat er ging gebeuren, toch had ik bang. Bang voor het pijn-lij-ke spuitje. Het ging minder vlot dan de vorige keer maar het was wel binnen zo’n twintig minuten al gedaan. Ik ben super blij dat ik er vanaf ben, nu hoef ik enkel een afspraak te maken met de tandarts om te zien of alles goed verlopen is!

Deze dag(en) ga ik dus pijnlijk voortzetten. Liggen in de zetel met leuke boeken en blogs, dat is de boodschap! Ik ga dus niet veel leuks kunnen doen, maar hey, luieren is ook leuk, niet?

Oh ja, in Wijsheidstanden (deel 1)  had ik je uitgelegd dat ik normaal gezien 2 juli moest teruggaan voor het pijnlijke vervolg, maar ik deed vakantiewerk waardoor de afspraak niet doorging.

Have a nice day en geniet van dit mooie weertje!

Heb jij je wijsheidstanden al eens getrokken?

2 thoughts on “Wijsheidstanden (laatste deel)

Comment

