Mijn favoriete krant: Lush Times

Een beetje laat aangezien dit artikel maandag moest verschijnen (late werkdag, later thuis) maar ik zeg altijd: beter laat dan nooit!
Ik lees absoluut niet graag kranten – best wel gek aangezien ik gek ben op lezen – maar misschien veranderd dit nog in de loop der jaren. Schrijven voor een krant vind ik dan weer super!  Maar opeens begon ik kranten graag te lezen, ik heb namelijk een mega toffe krant gevonden, het is…

Lush Times! Lush is fel tegen dierproeven en heeft zelf fijne producten. Eerlijk gezegd heb ik maar één keer iets geprobeerd van Lush en dat is de Honey shampoo, echt heerlijk. Mijn broer gebruikt die zelf ook en er was nog een heel klein beetje van over dus heb ik ze opgebruikt. Heerlijk zacht waren mijn haren.

lush times 1

Zo heb ik ook nog een mini verlanglijstje van Lush: parfum, tandpasta en een fijne, fel gekleurde lipstick.

Maar goed, wat bevat Lush Times onder andere?
–  Heerlijk cosmetica nieuws
– Het cosmetica assortiment met daaronder telkens de ingrediënten (de natuurlijke ingrediënten zijn groen weergegeven terwijl de ‘chemische’ een zwart lettertype hebben)
– Mensen die het product gemaakt hebben, want Lush is fresh handmate cosmetics!
– Leuke geschenkartikelen
– …

Daarnaast heeft Lush ook een fijne website: LUSH

Have a nice day en geniet van dit fijne weertje!

4 thoughts on “Mijn favoriete krant: Lush Times

Comment

