Kruidvat pure & Nature lipbalm

Kruidvat heeft al een tijdje gamma lipbalms die heerlijke zachte lippen voor je toveren. Een tijdje terug zag ik de pure & nature lippenbalsem die vrij is van synthetische geur-, kleur-, en conserveringsmiddelen, wat me meteen aansprak.  En dan heb ik nog niets gezegd over de ingrediënten… Lovely! Tijd om ze eens te testen!

Kruidvat pure & Nature lipbalm

kruidvat23

Het eerste dat me opviel was de geur. Ik ruik namelijk hazelnootchocolade. In ieder geval, ik ruik er iets nootachtigs in, maar ook iets met vanille. De lippenbalsem smeert zeer snel en gemakkelijk uit en mijn lippen voelen meteen zacht aan.

Ingrediënten

kruidvat foto

Extra informatie
Er zijn geen synthetische geur-, kleur-, en conserveringsmiddelen toegevoegd. Het product voldoet ook aan de eisen van het BDIH keurmerk. Oh ja, Kruidvat test niet op dieren!

Mening & besluit
Dit is een zeer fijne lippenbalsem waar ik echt niets negatiefs kan over opmerken. Misschien de geur, maar dat is bijzaak en voor mij niet heel belangrijk. Hij doet wat ie moet doen en dat is het allerbelangrijkste!

Deze lippenbalsem is te koop bij Kruidvat voor 1,39.

6 thoughts on “Kruidvat pure & Nature lipbalm

  1. Leuk artikel! Ben het helemaal eens met dat de lipbalm van de kruidvat fijn is, ik gebruik hem zelf ook en merk dat hij niet onder doet voor duurdere lippenbalsem en in verhouding ook nog natuurlijker is dan sommige dure merken :)

Comment

