Quote van juli

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.

– Thomas A. Edison

Ik moet bekennen: vroeger (neem nu 3-4 jaar geleden) was ik een echte opgeefster. Kon ik iets niet? Laat maar zitten dan! Blijven proberen tot ik het wel kan? Vergeet het! Waar het dus vroeger voornamelijk ging om opgeven is het nu juist het tegenovergestelde. Inderdaad, ik geef niet meer op, iets waar ik heel trots op ben! Het gevoel dat je krijgt ‘yes, ik heb het gehaald’ of ‘yes ik kan het!’ is geweldig. Ik blijf proberen tot ik iets kan. Ik zeg altijd: je weet het nooit als je het nooit probeert.

Have a nice weekend, sweethearts.

Comment

