Read this: Glamour

Ik was al eventjes op zoek naar een tijdschrift die alle aspecten bevat waar ik van houd: mode, uiterlijke verzorging – kortom beauty -, leuk geschreven artikels, the places to be en artikels rond delicious food. En zo ontdekte ik Glamour! Momenteel heb ik er stapels van vol en behoort het nog steeds tot één van mijn favoriete tijdschriften!

Als je veel van lezen houdt of mode spreekt je aan, dan is dit tijdschrift zeker en vast iets voor jou! Het bevat onder andere interviews, leuk geschreven verhalen/columns en alles wat je moet weten rond fashion. Zo geraak je geïnspireerd en kan je je eigen kledingsstijl ontwikkelen.

glam

glamour1

Heb jij een favoriete tijdschrift?

4 thoughts on “Read this: Glamour

Comment

