Urtekram No Perfume Shower Gel

Wat heb ik het schrijven gemist! De examenperiode is gedaan, ik moet enkel nog naar school om boeken binnen te brengen en voor de afsluitdag, vervolgens is er nog de proclamatie – waar ik super hard naar uitkijk – en dan zit het middelbaar erop! Nu kan ik lekker genieten van de vakantie en van het bloggen. Vandaag review ik de showergel van Urtekram, zonder parfum!

Urtekram Shower Gel
urte

De douchegel schuimt niet overdreven, tenzij je véél gel neemt met een beetje water. Schuimparty in de douche gegarandeerd! Als je dus heel veel gebruikt zoals ik deed in het begin – omdat ik dan altijd het idee heb dat mijn huid niet proper genoeg is – schuimt hij veel. Ik vind dat de geur wel sterk naar alcohol ruikt, maar dit hangt er ook vanaf hoeveel gel je neemt.

Ingrediënten
urte1

Extra informatie
Er wordt geen gebruik gemaakt van parfum of andere geurstoffen, zo wordt je huid niet geïrriteerd, wat het ideaal maakt voor de gevoelige huid.

Mening & besluit
Een fijne douchegel die ideaal is voor de gevoelige huid.  Een aanrader!

Urtekram douchegel is te koop bij Bioplanet voor €7,75.

Nog een klein berichtje: het artikel van deze vrijdag komt zaterdag online wegens de proclamatie.

Heb jij een favoriete shower gel?

2 thoughts on “Urtekram No Perfume Shower Gel

  1. Pingback: You are invited! |

Comment

