Watch this: Pretty Little Liars

Ik heb enkele weken geleden een nieuwe serie ontdekt. Op een of andere manier kijk ik soms heel graag naar series, dan weer niet, dan weer wel en zo kan ik nog een poosje doorgaan. En nu heb ik dus een nieuwe, favoriete serie! Het omvat een interessant thema, spanning, en overtuigende acteurs. Vandaag heb ik de allereerste serie-aanrader voor je: Pretty Little Liars.

Waarover gaat het?
Pretty Little Liars (PLL) gaat over enkele vriendinnen, namelijk Alisson, Aria, Hanna, Emily en Spencer. Op een dag verdwijnt Alisson en een jaar later krijgen de vriendinnen voortdurend sms’en van een bepaalde persoon ‘A’, die hen in ’t oog houdt. Klein probleem: ze weten niet wie ‘A’ is. ‘A’ stuurt hen dan irritante berichten met een kleine boodschap in, wat de vriendinnen een onbehaaglijk gevoel bezorgt. Wie zou ‘A’ kunnen zijn?

In België is PLL te zien op VIJF op zaterdagnamiddag rond 15.30.

Kijk jij graag naar PLL?

Comment

