Quote van mei: “For every minute you are angry…

…you lose 60 seconds of happiness!”  Deze quote heb ik zelf op mijn kamer hangen en wanneer ik hiernaar kijk besef ik telkens weer: is het wel de moeite om boos te zijn om niets?

Deze quote, van Ralph Waldo Emerson, vat ik zelf een beetje ruimer. Voor elke minuut dat je boos, gestresseerd, gefrustreerd, kortom pessimistisch bent om niets, gaan er ettelijke seconden zomaar voorbij. Onthoud dus goed: maak je niet druk. Om niets. Maken de anderen zich druk om nutteloze dingen en beginnen ze zich hierin op te jagen? Goed, maar dit betekent niet dat jij hierin moet ingaan. Live a happy life without being frustrated on stupid things! Hang on the positive energy!

Laat het dus gewoon gaan, want als je al de boze tijden optelt, kom je op heel veel uit! En wees nu eerlijk, we steken liever energie en moeite in leuke dingen dan onleuke dingen!

23

Nog een kleine foto gemaakt door mezelf!  Geniet nog van je weekend!

Comment

