Fiets! Of auto? (laatste deel)

EINDELIJK! Ein-de-lijk. Eindelijk heb ik de ideale fiets gevonden! Welja, ik eigenlijk niet, wel mijn papa! Ik ben er zo, zo blij mee (ook al is het eigenlijk maar een fiets), maar toch kan ik niet stoppen met smilen.

Mijn vader heeft via een veilingwebsite een fiets gevonden. Een super mooie Gazelle, voor een super prijs! Ik was meteen verkocht en meteen hadden we geboden. Je moest altijd minimum €10 bieden. Je kon blijven bieden tot maandag 8 april rond een uur of 17h50. Op de laatste seconde hebben we nog een keer geboden (aangezien er voor ons nog iemand geboden had) en uiteindelijk werden er nog eens 5 minuten ingezet en gelukkig had niemand meer geboden! De fiets werd de mijne en ik ben er zo blij mee.

Gisteren gingen we de fiets halen, op weg naar het veilingsbedrijf in Amersfoort (Nederland). 177 km van hier en zeker twee uur onderweg, maar dat was het allemaal waard. Toen we er eenmaal waren, kon de werkgever het niet laten om een grapje te maken. ‘Aah, jullie komen voor de kapotte stofzuiger?!’ Een echte grapjesmaker.

Morgen poets ik de fiets op en maak ik hem helemaal fietsklaar! Klaar om er boodschappen mee te doen, om er mee naar het werk te gaan,… noem maar op!

En de auto? Tja, niet voor nu alleszins. Nu is het gewoon de fiets en ik! ;)

PS: normaal gezien schrijf ik niet in het weekend maar vrijdag was ik zo moe, we kwamen heel laat thuis wegens de file onderweg naar Amersfoort en onderweg naar huis en besloot het artikel vandaag te schrijven. :)

Toegevoegd op 14 april 2013
Zoals je misschien in Fiets! Of auto? (deel 1) hebt kunnen lezen, gingen we normaal gezien naar Rotterdam. Maar uiteindelijk ging die dag niet door en had ik voor de zekerheid de dag voor we normaal gezien naar Rotterdam vertrokken, toch eens gebeld naar MegaBike. En zo goed als alle fietsen met een enorme korting waren al uitverkocht…

Comment

