Review Yes To Carrots Lipbutter Mint

De winter lijkt nog niet te willen verdwijnen. Onze lippen zijn hiervan het levende bewijs.  Een tijdje geleden was ik in Essenza en zag lippenbalsems van het merk Yes To Carrots. Ik heb al eerdere producten van dit merk gekocht, zoals de shampoolijn voor droog haar en een andere lipbutter met meloensmaak. Op hun website vind je de hele waslijst aan producten, van zonnecrème tot aan babyverzorging. Nieuw in het gamma is Yes To Grapefruit en Yes To Blueberry’s.  In sommige winkels heb je het nieuwe assortiment (nog) niet. Hopelijk komt hier snel verandering in! Ik besloot een review te schrijven over Yes To Carrots met muntsmaak. De ingrediëntenlijst van deze lipbutter bevat enkel hydraterende en werkzame stoffen die het succes van zachte lippen garanderen!

Ingrediënten

Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Cera Alba (Beeswax)*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Mentha Piperita (Peppermint) Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Limonene*, Flavor Tocopherol, Linalool*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Extract*, Cucumis Melo Cantalupensis (Melon) Seed Extract*, Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seed Extract*, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract*.

Ingrediënten met * zijn afkomstig van biologische landbouw.

Ik kan niet anders dan enthousiast zijn. Deze lipbutter (ik gebruik eigenlijk liever het woord lippenbalsem) is niet dik van textuur, brengt goed aan en verzorgt mijn lippen goed. Een extra goede tip voor verzorgde lippen: scrub je lippen eerst met een tandenborstel. Als scrub kan je suiker met olijfolie mengen en dit met je tandenborstel op je lip aanbrengen. Velletjes zijn verleden tijd, mooie verzorgde lippen maken hun plaats!

Toegevoegd op 16 april 2013
In het weekend was ik in Essenza en merkte dat de verpakking van ‘Yes To Carrots Mint’ veranderd was, met ook een andere benaming, namelijk niet ‘mint’ maar ‘menthol’. Om verwarringen te voorkomen heb ik hieronder een foto toegevoegd van de oude verpakking.

1

Yes To… is te koop bij Essenza.

Comment

