Examens

Wat vliegt de tijd! Vandaag was ik (weeral) op zoek naar de perfecte fiets maar ik heb ze nog altijd niet gevonden. Te hoog qua hoogte, te laag, te duur. En zo kan ik nog wel even door gaan. Fiets, wanneer vind ik je?

Zoals ik al in mijn vorige blogbericht zei, beginnen de examens volgende week donderdag en ik hoop echt dat het goed zal meevallen. Gelukkig zijn het enkel de hoofdvakken, dus in totaal vier. Wiskunde is zo moeilijk, ik volg net een ingenieursopleiding…

Een goede tip tijdens de examens is gezond voedsel! ‘Leuk, weer iemand die komt dringen in verband met gezond eten’ denk je waarschijnlijk maar het is echt zo. Je kan je beter concentreren en je krijgt nog eens extra vitamines binnen. Wanneer het examens zijn eet ik zo goed als altijd gezonde tussendoortjes. Blauwe bessen, noten, amandelen, havermout, granaatappel, kiwi’s en bananen bijvoorbeeld.

Het zal volgende week dus even stil zijn op TheFlowerRoad én ik hoop dat ik genoeg inspiratie zal krijgen tijdens de komende paasvakantie.

Comment

